گروه صنعتی آریا

شلنگ فن کویل و پکیج, شیر پکیج, لرزه گیر لاستیکی

vip
vip

فلکه برنجی کیز ایران

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

عملکرد این شیر به این صورت است که یک دریچه ی کشویی (Gate) بوسیله اهرمی که به دسته این شیر متصل است بصورت عمودی و در راستای محور خود بالا و پایین میشود ، بدینوسیله جریان عبوری سیال به راحتی تنظیم و مدیریت خواهد شد.
با توجه به مکانیزم شرح داده شده فوق ، میتوان به وسیله شیر فلکه کشویی کیز ایران جریان سیال را به طور کامل باز یا بسته نگاه داشت.

کاربرد اصلی شیر فلکه کیز ایران در موارد ساختمانی ، مکانیزم های آبیاری ، شبکه های انتقال آب و همچنین صنایع مرتبط با نفت ، روغن و گازوئیل میباشد.
تولید و ساخت شیر کشویی کیز ایران طبق استاندارد ملی ایران میباشد.
جنس این شیر از برنج فورج پذیر است ، در این روش تولیدی ، فاصله بین مولکولی تا حد امکان کاهش می یابد و مقاومت بدنه آن در آزمایش انهدام بالا میرود که این امر موجب میشود افزایش تحمل فشار در شرایط مختلف سیال خواهد شد.

ظرفیت تحمل دمایی بیشینه در شیر فلکه کشویی کیز ایران 200 درجه سانتیگراد و تحمل فشار حداکثر آن 16 و 20 بار (در سایز های "2/1 2 و "3) میباشد.

با توجه به عرضه شیرآلات فاقد کیفیت با نام و لوگو مشابه کیز ایران ، خواهشمندیم در هنگام خرید به نام و لوگوی اصلی کیز ایران توجه فرمایید.
همچنین به منظور تمایز هر چه بیشتر محصولات ، اخیراً محصولات کیز ایران با نام کامل Kizziran به جای Kizz به بازار عرضه گردیده است.

شرکت کیز ایران همواره به دنبال پیشرفت و بهبود کیفیت محصولات خود و همچنین جلب رضایت همیشگی مشتریان عزیز بوده است ؛ در این راستا با مد نظر قرار دادن پیشنهادات سازنده شما مشتریان گرامی در خصوص بالا بردن کارایی و کیفیت دستگیره شیر آلات کیز ایران ، به اطلاع میرساند که شرکت کیز ایران با تغییر مواد اولیه به پوشش رنگ الکترواستاتیک ، با افزایش دوام و کارایی شیرآلات ، امکان آسیب دیدگی های احتمالی را از بین برده است.

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

گروه صنعتی آریا

تهران

نوع فعالیت

عمده فروش، خرده فروش

خدمات/محصولات

شلنگ فن کویل و پکیج، شیر پکیج، لرزه گیر لاستیکی ، لرزه گیر آکاردئونی، شیرفلکه چدنی ، شیرخودکار چدنی ، صافی چدنی ، شیرسوزنی چدنی، شیرخودکار برنجی، صافی برنجی، فلنچ جوشی، شیر فلکه برنجی ، فلنچ پمپ، شیرآلات و لوله اتصالات، تاسیسات سرمایشی و گرمایشی، لوازم بهداشتی ساختمان

نوع مالکیت:

جواز کسب (مغازه)

دسته‌بندی محصولات
بروز رسانی 3 ماه قبل